122936
Książka
W koszyku
Strategie konkurencji / David Faulkner, Cliff Bowman ; tł. [z ang.] Marek Albigowski. - Warszawa : Gebethner & Ska, 1996 ([s. l. : s. n.]). - VI, 169 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Podstawy Zarządzania)
Autorzy, przy użyciu stosunkowo czytelnych i prostych narzędzi - macierzy klienta, na której analizują podstawowe opcje strategiczne firmy i macierzy producenta, na której śledzą efektywność działań danej firmy, w porównaniu do konkurencji - wprowadzają odbiorcę w proces formułowania strategii konkurencji przedsiębiorstwa.
Status dostępności:
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej