122936
Book
In basket
Strategie konkurencji / David Faulkner, Cliff Bowman ; tł. [z ang.] Marek Albigowski. - Warszawa : Gebethner & Ska, 1996 ([s. l. : s. n.]). - VI, 169 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Podstawy Zarządzania)
Autorzy, przy użyciu stosunkowo czytelnych i prostych narzędzi - macierzy klienta, na której analizują podstawowe opcje strategiczne firmy i macierzy producenta, na której śledzą efektywność działań danej firmy, w porównaniu do konkurencji - wprowadzają odbiorcę w proces formułowania strategii konkurencji przedsiębiorstwa.
Availability:
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 658 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again