122860
Książka
W koszyku
Zaczynamy działać w warunkach gospodarki rynkowej i wolnej konkurencji, ale brak doświadczeń i niedostatek wiedzy sprawiają, że właściwa interpretacja tych zagadnień nastręcza nam trudności. "Strategia konkurencji" to jedna z książek, które należy przeczytać, jeśli się chce zrozumieć zasady i mechanizmy rządzące współczesną gospodarką. Autor zapoznaje nas ze sztuką konkurowania, opartą na wnikliwej znajomości własnego przedsiębiorstwa, jego otoczenia i konkurentów. Przedsiębiorstwo, jeśli chcesz skutecznie działać na rynku, czyli jeśli chcesz wiedzieć: Jak poznać słabe i silne strony własnego przedsiębiorstwa? Jak zdobywać informacje o konkurentach i otoczeniu, w którym działasz? Jakie strategie stosować i kiedy? Jak wyszukiwać okazje do skutecznego konkurowania? Jak konkurować, żeby wejść na rynek, a jak, żeby się na nim utrzymać? to koniecznie przeczytaj tę książkę. Została napisana przede wszystkim dla Ciebie, praktyka walczącego o powodzenie przedsiębiorstwa, niestety, nie zawsze z dobrym skutkiem. Możesz zmniejszyć ryzyko niepowodzenia w swojej działalności korzystając z doświadczeń M. E. Portera.
Status dostępności:
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 368-370. - Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej