Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna
(2)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(1)
Autor
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Lipka Anna (ekonomia)
(1)
Ogrodniczuk Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Blogerzy
(1)
Celebryci
(1)
Influencer marketing
(1)
Moda
(1)
Pokolenie Y
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Przywództwo
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(879)
Edukacja i pedagogika
(347)
Kultura i sztuka
(149)
Medycyna i zdrowie
(146)
Socjologia i społeczeństwo
(138)
Zarządzanie i marketing
(3)
Religia i duchowość
(131)
Literaturoznawstwo
(122)
Biologia
(116)
Podróże i turystyka
(104)
Psychologia
(79)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(76)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(66)
Etnologia i antropologia kulturowa
(61)
Geografia i nauki o Ziemi
(59)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(58)
Hobby i czas wolny
(54)
Kultura fizyczna i sport
(52)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(50)
Fizyka i astronomia
(32)
Rozwój osobisty
(28)
Kulinaria
(27)
Ochrona środowiska
(26)
Architektura i budownictwo
(25)
Inżynieria i technika
(24)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(22)
Językoznawstwo
(20)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Chemia
(13)
Nauka i badania
(13)
Rolnictwo i leśnictwo
(13)
Styl życia, moda i uroda
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(11)
Transport i logistyka
(11)
Filozofia i etyka
(10)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Archeologia
(7)
Matematyka
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Dom i ogród
(3)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Geografia i nauka o Ziemi
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeµstwo
(1)
Varia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Znakomity powrót autora bestsellerowego „Biznes po prostu”Leszek Czarnecki ukończył Politechnikę Wrocławską z tytułem magistra inżyniera oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, uzyskując tytuł doktora ekonomii. Jest również absolwentem Harvard Business School. Należy do najbardziej kreatywnych polskich przedsiębiorców, jako pierwszy wprowadzał na polski rynek nowoczesne rozwiązania finansowe. Działalność biznesową rozpoczął w latach osiemdziesiątych, zakładając Przedsiębiorstwo Hydrotechniki i Inżynierii TAN. Od ponad dwudziestu lat działa w sektorze finansowym. Jest twórcą ponad 20 start-upów, z których wiele zostało liderami branży, i założycielem Europejskiego Funduszu Leasingowego, Getin Noble Banku, Idea Banku, Towarzystwa Ubezpieczeniowego „Europa”, a także spółki deweloperskiej LC Corp. Osiem utworzonych przez niego spółek debiutowało na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie lub w Londynie. Leszek Czarnecki był wielokrotnie nagradzany przez rozmaite organizacje biznesowe oraz największe polskie i zagraniczne media. Jest autorem pięciu książek o tematyce biznesowej. Od lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, prowadzi również wykłady na wielu uczelniach zagranicznych.Lider alfa to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. Czy przywództwa można się nauczyć, a może rodzimy się z tą umiejętnością? Czy liderem może zostać każdy, czy jedynie wybrani? Jak uwarunkowania biologiczne i inteligencja emocjonalna determinują zdolności przywódcze? Jak prawdziwi liderzy zmieniają oblicze biznesu i otaczającego nas świata? Są to zagadnienia, które od dawna fascynują najwybitniejszych praktyków biznesu. Lider alfa to nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące wielość i rozmaitość form i typów przywództwa. Od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny występować w tej roli - praca ta skupia się na analizie praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, np. sukcesów założycieli takich firm, jak Ikea, Apple czy Lego, książka zawiera wiele innych przykładów oraz przemyślenia autora bazujące na jego ponaddwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Publikacja ta to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w przejrzysty i zrozumiały sposób. To studium przywództwa na miarę XXI wieku! [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka udowadnia, iż Milenialsów charakteryzuje (w porównaniu do Tradycjonalistów, Baby Boomers oraz generacji X) najwyższa dynamika pokoleniowa (mierzona liczbą zmian/transgresji postaw i wartości) oraz najwyższa oryginalność transgresyjna (mierzona postawami i wartościami o charakterze dyskontynuacyjnym (a nie kontynuacyjnym bądź wahadłowym), wymuszająca zmiany m.in. w Human Resource Management; pokazuje dlaczego i przedstawia w jaki sposób należy mierzyć inteligencję generacyjną oraz zaufanie generacyjne w organizacji; charakteryzuje strategie personalne, które są adekwatne i nieadekwatne przy pozyskiwaniu i zatrzymywaniu najmłodszych pracowników; identyfikuje narzędzia personalne (dotyczące doboru pracowników, ich rozwoju, wynagradzania, kształtowania lojalności, kształtowania czasu i przestrzeni pracy, zarządzania konfliktami), które stosowane wobec Milenialsów zoptymalizują ryzyko personalne związane z ich zatrudnianiem; prezentuje w szczegółach, w jaki sposób stosować controlling personalny zorientowany na Milenialsów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Influencer / [tekst i fotoedycja: Angelika Ogrocka]. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, copyright 2020. - 47 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
(Dragon Edukacja)
Na okładce: Niniejsza publikacja przybliża historię influencera jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia najważniejsze postaci, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
W najbliższych latach największe zapotrzebowanie na specjalistów będzie w zawodach, które jeszcze nie powstały. Dziś możemy mówić o profesjach powstałych na zajęciach, o których parę lat temu nikt jeszcze nie myślał, że mogą służyć do zarabiania. Niniejsza publikacja przybliża historię influencera jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia najważniejsze postaci, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej