Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
Placówka
Biblioteka Główna
(28)
Filia nr 1
(1)
Autor
Mulak Maciej S
(3)
Dennison Dell
(2)
M.B.A
(2)
Tobey Linda
(2)
Adamczyk Józef
(1)
Bartnik Monika
(1)
Blokus Wiesława
(1)
Bralczyk Jerzy
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Chwałek Jacek
(1)
Chyrek Henryk
(1)
Cyr Donald G
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Doliński Dariusz
(1)
Drzazga Marek
(1)
Gray Douglas A
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Heath Robert
(1)
Hołota Marcin
(1)
Janiszewska Karolina [ i in.]
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kall Jacek
(1)
Kowalski Tadeusz
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Newman Stuart (1973- )
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Schwalbe Heinz
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Smid Wacław
(1)
Souter Nick
(1)
Spychalska Marta
(1)
Stokłosa Bożenna
(1)
Strzyżewska-Kamińska Marianna
(1)
Witek Ewelina
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Łaciak Beata
(1)
Łodziana-Grabowska Joanna
(1)
Żulczyk Jakub (1983- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(2783)
Kobieta
(1847)
Powieść polska
(1292)
Przyjaźń
(1245)
Powieść angielska
(1243)
Reklama
(-)
Rodzina
(1138)
Tajemnica
(1052)
Polska
(993)
Miłość
(889)
Śledztwo i dochodzenie
(685)
Literatura polska
(675)
Zabójstwo
(569)
Relacje międzyludzkie
(554)
Pamiętniki polskie
(533)
II wojna światowa (1939-1945)
(493)
Dziewczęta
(479)
Rodzeństwo
(479)
Zwierzęta
(465)
Magia
(458)
Nastolatki
(449)
Sekrety rodzinne
(405)
Poezja polska
(395)
Policjanci
(385)
Dzieci
(371)
Trudne sytuacje życiowe
(346)
Boże Narodzenie
(326)
Żydzi
(325)
Uczucia
(318)
Małżeństwo
(317)
Powieść francuska
(316)
Osoby zaginione
(296)
Arystokracja
(289)
Ludzie a zwierzęta
(283)
Relacja romantyczna
(272)
Uczniowie
(272)
Wybory życiowe
(271)
Łańcut
(269)
Psy
(264)
Matki i córki
(261)
Literatura dziecięca polska
(246)
Dziecko
(237)
Wojna 1939-1945 r.
(235)
Chłopcy
(222)
Koty
(219)
Literatura młodzieżowa polska
(218)
Podróże
(216)
Dziennikarze
(215)
Prywatni detektywi
(215)
Opowiadanie polskie
(206)
Poszukiwania zaginionych
(206)
Publicystyka polska
(205)
Uprowadzenie
(204)
Życie codzienne
(204)
Wakacje
(200)
Język polski
(198)
Władcy
(197)
Historia
(196)
Opowiadanie dziecięce polskie
(196)
Dziadkowie i wnuki
(195)
Duchowieństwo katolickie
(185)
Kucharstwo
(177)
Seryjni zabójcy
(172)
Powieść niemiecka
(169)
Wojsko
(169)
Literatura
(168)
Polacy za granicą
(158)
Zakochanie
(156)
Fantastyka
(154)
Zemsta
(154)
Lekarze
(152)
Powieść młodzieżowa angielska
(149)
Ojcowie i córki
(148)
Przestępczość zorganizowana
(148)
Powieść młodzieżowa polska
(147)
Pisarze
(141)
Wychowanie w rodzinie
(137)
Malarstwo polskie
(135)
Wsie
(131)
Marzenia
(128)
Łańcut (woj. podkarpackie)
(126)
Krainy i światy fikcyjne
(125)
Powieść norweska
(124)
Zamki i pałace
(124)
Kultura
(123)
Pisarze polscy
(120)
Rody
(120)
Nauczyciele
(119)
Spisek
(118)
Śmierć
(118)
Koń
(117)
Las
(117)
Czarownice i czarownicy
(116)
Kradzież
(115)
Szpiegostwo
(115)
Sztuka
(115)
Stworzenia fantastyczne
(111)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(110)
Pomaganie
(109)
Przeprowadzka
(108)
Walka dobra ze złem
(108)
Gatunek
Plakat
(1)
Poradniki
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Hiperprzewodnik : biznes)
Temat
Wydawca: "Flashbook"
Indeks
Pierwszy poradnik skutecznej reklamy. Adresowany do osób zainteresowanych marketingiem, przedsiębiorców, praktyków biznesu, którzy chcieliby poznać zupełne podstawy tej dziedziny. Poradnik odpowiada m.in. na pytania: co można osiągnąć reklamą, jak wybrać adresata, jak wybrać dobre medium reklamowe (Internet? Outdoor? Prasa, telewizja, radio?), jak sformułować przekaz reklamy. Liczne przykłady, barwne ciekawostki i zaskakujące fakty zawarte w Skutecznej reklamie pomagają zrozumieć mechanizmy reklamy i znaleźć praktyczne rozwiązania rzeczywistych problemów biznesowych. Obok tekstu, tak jak we wszystkich hiperprzewodnikach flashbook.pl, znajdują się są dziesiątki linków prowadzących do najciekawszych tekstów w Internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. : il. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Magazyn wypożyczalni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : techniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : "Poltext", 2000. - 217, [2] s. : fot., rys. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Temat
Wydawca: "Poltext"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Czytelnia główna] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 [lok. Magazyn wypożyczalni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia reklamy, marki, produktów i usług / Agnieszka Dejnaka. - Wyd. 2., rozsz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2013. - 208 s. : il. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji wizualnej, książki o psychologii reklamy, skutecznych formach promocji online i reklamie tradycyjnej. Wiele z nich warto przeczytać i dokładnie zanalizować. Czytelnik musi jednak mieć na to czas i podstawową choć orientację w temacie. A co zrobić, gdy czasu brak, a informacyjna baza dotycząca reklamy jest Ci niezbędna do pracy? Koniecznie sięgnij po książkę Agnieszki Dejnaki!Znajdziesz tu czystą esencję wiedzy z zakresu reklamy, która pozwoli Ci poznać podstawy tej dziedziny w ujęciu marketingowym. Informacje przekazywane przez autorkę będziesz w stanie wykorzystać praktycznie - przy zarządzaniu komunikacją w małym przedsiębiorstwie, projektowaniu księgi identyfikacji wizualnej czy wymyślaniu (skutecznego) sloganu reklamowego. Poznasz sposoby promowania się w różnych mediach, nauczysz skutecznej komunikacji za pomocą słowa i obrazu. Potraktuj tę książkę jak osobisty elementarz w pierwszej klasie reklamy i marketingu. Podpisz swój egzemplarz i pilnuj go jak oka w głowie, ponieważ będziesz zakreślać ważne treści markerem, robić notatki na marginesach, zaginać rogi i wracać do niego wielokrotnie w każdym momencie pracy zawodowej, w której podstawy reklamy będą Ci potrzebne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Magazyn wypożyczalni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Czytelnia główna] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Czytelnia główna] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mapy recepcji reklamy / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2013. - 210, [1] s. : il. ; 24 cm.
W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza o reklamie / aut. Karolina [ i in.] Janiszewska. - Bielska-Biała : Wydaw. Szkolne PWN, 2009. - 359 s. : il. ; 25 cm.
Na okł. podtyt. Od pomysłu do efektu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 198 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Czytelnia główna] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Co trzeba wiedzieć o reklamie / Bogusław Kwarciak. - Wyd. 2 rozsz. - Kraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999. - 291 s. : rys., wykr. ; 20 cm.
(Biblioteka Menedżera)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej