Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(24)
Forma i typ
Gry i zabawki
(24)
Dostępność
wypożyczone
(16)
dostępne
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Oddział dla dzieci i młodzieży
(24)
Autor
Andreani Jean-Francois
(2)
Benedetti Toussaint
(2)
Blanchot Denis
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Delval Julien
(2)
Henry Frédéric
(2)
Koschany Krzysztof
(2)
Moon Alan R
(2)
Polouchine Igor
(2)
Schlemmer Oliver
(2)
Vaccarino Donald X
(2)
Algaze Jonathan
(1)
Allue Josep M
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Buza Antoni
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cassar Dan
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chvatil Vlaada
(1)
Collette Xavier
(1)
Collette Xavier (1981- )
(1)
Erdt Markus
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Fort Wilfried
(1)
Fruktus Nicolas
(1)
Garfield Richard
(1)
Gille-Naves Guilaume
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Kotry Matus
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Laget Serge
(1)
Nicolas Fructus (1970- )
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Schlemmer Olivier
(1)
Sobel Beth
(1)
Szweda Szymon
(1)
Østby Kristian Amundsen
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(5)
2010 - 2019
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Młodzież
(11)
9-13 lat
(9)
Dzieci
(9)
14-17 lat
(8)
Dorośli
(7)
6-8 lat
(6)
0-5 lat
(1)
18+
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Gry planszowe
(4)
Gry w karty
(2)
Pociągi
(2)
Arystokracja
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bogactwo
(1)
Flagi
(1)
Gry przygodowe
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Kupcy
(1)
Mnisi
(1)
Napoje magiczne
(1)
Opactwa
(1)
Państwo
(1)
Podróże
(1)
Pojedynek
(1)
Renesans
(1)
Stolice
(1)
Zaklęcia i czary
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: miejsce
Świat
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(18)
Gry i zabawy umysłowe
(10)
Gry w karty
(3)
Gry
(2)
Gry i zabawy
(2)
Gra karciana
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(15)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Baobab / Josep M.Alle; ilustracje: Cyril Bouquet; [tłumaczenie: Magda Kożyczkowska] - [Gdańsk] : Rebel, copyright 2017. - 1 puszka (108 kart, 6 kart pomocy ; 12x12x9 cm instrukcja (harmonijka: 16 stron).
(Gry planszowe)
Czas gry: 10-15 minut.
Zawartość pudełka: 108kart, 6 kart pomocy, instrukcja (harmonijka: 16 stron)
Baobaby rosną w bardzo specyficzny sposób: zwykle ich korona jest rozłożysta i sięga znacznie szerzej niż pień, w dodatku jest spłaszczona na górze. Nasz Baobab to niezwykła gra zręcznościowa, która zapewni uczestnikom całą masę śmiechu i zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Star Wars : Gwiezdne Wojny)
(Gry planszowe)
Liczba graczy: 2-8. 55 kart, instrukcja
Czas rozgrywki: 15 min.
Wiek graczy: od 6 lat.
Tematyczna seria "Dobble" nawiązująca do sagi filmowej "Gwiezdne Wojny", to wspaniała gra dla dzieci i dorosłych. Każda karta zawiera liczne symbole i grafiki postaci lub rzeczy związanych z "Gwiezdnymi Wojnami", ale tylko 1 z nich jest identyczny z symbolem na dowolnej innej karcie. Zadaniem graczy będzie jego odnalezienie! Powtarza się tylko jeden symbol, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić. (Często się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra dla 2-5 osób. Czas rozgrywki 10 min.
Zawiera : 30 kart ; instrukcję.
"Dobble Kids" to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale też na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy i mieć trudności z wygraniem z dziećmi! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić, bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mały Książę : Droga do gwiazd / autorzy gry Antoine Buza & Bruno Cathala ; ilustracje Ian Parovel, Maëva Da Silva, Christine Deschamps. - Gdańsk, Rebel copyryght 2015. - 1 gra (8 części trasy, 5 płytek papierowych samolotów, 18 płytek opowieści, 12 żetonów teleskopów, 36 żetonów gwiazd, 6 czapek pilota, 60 kart, 6 drewnianych samolotów) : karton, drewno, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm +instrukcja ( 4 strony : ilustracje ; 27 cm).
(Gry planszowe)
W grze Mały Książę: Droga do Gwiazd wyruszasz w wielką podróż z domku Dziadka na planetę Małego Księcia. Przesuwaj swój pionek po podniebnej trasie, zbierając gwiazdy. Samolot przemieszczasz dzięki kartom Lisa. Każdy gracz dysponuje tym samym zestawem kart na początku gry. W zależności od chmury, na której wyląduje Twój samolot, możesz zdobyć więcej kart, które pozwolą Ci podróżować dalej. Jeśli zatrzymasz się na chmurze, która jest już zajęta przez przeciwnika, zabierasz kartę z jego ręki i dajesz mu jedną ze swoich, przez siebie wybraną. Gra ma świetny, balansujący mechanizm nie pozwalający żadnemu graczowi pozostać z tyłu. Zawsze rusza się ten z graczy, którego samolot jest na samym końcu. Ale, jeśli dobrze zaplanujesz swoje ruchy, możesz ruszyć się dwa, a nawet trzy razy pod rząd! Gra ozdobiona jest pięknymi grafikami prosto z filmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Arboretum / gra autorstwa Dana Cassara ; z ilustracjami Beth Sobel. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 pudełko (80 kart, notes punktacji i instrukcja) ; 13 x 18 x 4 cm.
(Gry planszowe)
czas gry 30 minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 80 kart, notes punktacji i instrukcja
Nie ma chyba miejsca, w którym piękno natury objawiałoby się tak wyraziście, jak w tętniącym feerią barw ogrodzie botanicznym. W „Arboretum” starannie planujecie alejki drzew, aby odwiedzający goście mogli podziwiać rozwijające się kolorowe pąki i liście. Słodka wiśnia, aromatyczny dereń czy potężny dąb – każde drzewo ma swoje miejsce w tej oazie spokoju. Niech Was nie zwiedzie jednak błogi temat gry, bo u jej podstaw leży rywalizacja. Wybierajcie mądrze, które karty drzew zasadzić, a które zostawić na ręce – tylko najlepszy architekt krajobrazu podbije serca miłośników natury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cywilizacja : poprzez wieki / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel, copyright 2015 - 1 pudełko (1 tor kart, 1 plansza kultury, 1 plansza nauki, 1 plansza militarna, 1 plansza aktualnej ery , 4 plansze cywilizacji, 179 kart cywilnych (złoty rewers: rewers A - 20, rewers I - 53, rewers II - 53, rewers III - 53), 150 kart militarnych (srebrny rewers: rewers A - 10, rewers I - 50, rewers II - 50, rewers III - 45), 250 plastikowych znaczników w 4 kolorach (110 żółtych, 28 czerwonych, 35 białych, 82 niebiekich), 28 drewnianych znaczników w 4 kolorach (16 znaczników cywilizacji, 8 wskaźników punktacji, 4 sztandar taktyki), 4 karty pomocy) : karton, plastik, tektura, kolor ; 37 x 26 x 8 cm + (11 stron : ilustracje ; 32 cm.
(Gry planszowe)
Czas gry 120+ minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: tor kart, plansza kultury, plansza nauki, plansza militarna, plansza epok, 4 plansze cywilizacji, 179 kart cywilnych, 150 kart militarnych, 250 plastikowych znaczników w 4 kolorach, 28 drewnianych znaczników w 4 kolorach, arkusz z naklejkami, 4 karty pomocy, instrukcja, podręcznik
To Twoja szansa na zmianę biegu historii! Na początku będziesz władać nielicznym ludem, który ma szanse przerodzić się w wielką cywilizację. Buduj farmy i kopalnie, by zdobyć żywność i surowce, które staną się podstawą do rozwoju Twoich miast. To dzięki nim Twoja cywilizacja będzie rozwijać się technologicznie, wprowadzisz nowe ustroje społeczne i zbudujesz wiekopomne cuda. Umocnij armię, by broniła i poszerzała granice Twojego terytorium, i wybierz mądrych przywódców, których dokonania pozwolą Ci prześcignąć cywilizacje innych graczy. Pamiętaj – dzięki swoim umiejętnościom politycznym zapiszesz nowe karty historii ludzkości. Powodzenia! Silna ekonomia, zaawansowane technologie, zadowoleni obywatele, oświecony rząd i rozbudowana armia – Twoja cywilizacja musi radzić sobie w wielu obszarach. W niektórych możesz być wybitny, ale nie wolno Ci zapomnieć o rozwoju pozostałych. Dopasuj strategię do własnych preferencji. Twoi przeciwnicy spróbują zdominować rozgrywkę – uciekną się do wojen albo polityki – bądź więc czujny! Nie zapominaj też o potrzebach wyższego rzędu, bowiem w zmaganiach zwycięży cywilizacja o najbardziej rozwiniętej i wpływowej kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki : gra rodzinna / Wilfried Fort i Marie Fort ; ilustracje Jewgienija Smolencewa i Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 kart opowieści, 86 kart postaci, plansza do głosowania, 36 zetonów do głosowania, 6 znaczników graczy) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 18 cm).
(Gry planszowe)
GRA PLANSZOWA. Gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cardline : Zwierzęta / Frédéric Henry ; ilustracje Gaël Lannurien, Xavier Collette ; tłumaczenie Remigiusz Bajor. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (110 kart zwierząt, pudełko metalowe) : karton, metal ; w pudełku 13x13 cm + instrukcja
(Cardline)
(Gry planszowe)
Liczba graczy 2-8. 110 kart zwierząt, pudełko metalowe)
Czas gry 15 minut.
Skrzyżowanie Fauny i Timeline! Idealna gra rodzinna i imprezowa. Które zwierzę jest większe, puszczyk czy indyk? A które cięższe - krowa czy rekin? A które dłużej żyje? Pies czy wieloryb? Aby bawić się w Cardline - Zwierzęta, nie musicie znać szczegółowych informacji dotyczących zwierząt, a jedynie kierować się przeczuciem i własnymi podejrzeniami! To idealna gra na lekkie popołudnie z rodziną czy znajomymi, a przy tym mająca znaczący walor edukacyjny, będąca świetnym narzędziem do wykorzystania w szkole. (www.rebel.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alchemicy / Matus Kotry. - Gdańsk : Rebel ; [2020]. - 1 gra (dwustronną planszę do gry, planszę teorii, planszę prezentacji, 4 zasłonki laboratorium, 4 trójkąty wyników, 4 kociołki (plansze) 4 plansze graczy, 6 kafle poszukiwaczy przygód, 2 kafle konferencji, 5 kafli stypendiów, 8 żetonów alchemonów, 104 żetony wyników, 36 żetonów sztuk złota, 44 żetony pieczęci - zestaw 11 w każdym kolorze, 6 żetonów konfliktów, znacznik gracza startowego, 8 kafli składników, planszę mistrza gry, 40 kart składników, 22 karty przysług, 18 kart artefaktów, 16 kart ofert (licytacji), 8 plastikowych flakoników -2 w każdym kolorze, 24 plastikowe znaczniki -6 w każdym kolorze, blok z tabelami dedukcji, 2 pojemniki na żetony, 8 woreczków strunowych, instrukcję. ; w pudełku o wymiarach 30x30x7 cm.
(Gry planszowe)
Czas gry: ok. 120 minut
Gra dla 2-4 osób.
Wiek: 12+.
Szczypta korzenia mandragory i strzęp kruczego pióra. Wrzuć je do kociołka i sprawdź, co powstanie. Chcesz to wypić? Może lepiej nie. W końcu od czego są uczniowie! Witaj w świecie „Alchemików”! Przeprowadzaj eksperymenty, aby odkryć magiczne właściwości rożnych komponentów. Zarabiaj na swojej wiedzy sprzedając mikstury, a za uzyskane fundusze kupuj artefakty, które pomogą Ci podczas badań. A potem publikuj, publikuj i jeszcze raz publikuj! Zdobywaj stypendia i ujawniaj fałszywe teorie prezentowane przez gamoni, którzy myślą, że mogą się z Tobą równać. „Alchemicy” to gra strategii, ryzyka i dedukcji. Zamierzasz eksperymentować, aby zyskać większą wiedzę, czy też szybko opublikujesz swoje teorie, aby zyskać więcej punktów? Zapłacisz za wsparcie najnowszej teorii o ropuchach, czy też będziesz oszczędzać na jakiś artefakt? I czy na pewno chcesz sprzedać tę miksturę wielkiemu barbarzyńcy z toporem, skoro nie masz pewności co do jej działania? Dokonuj właściwych wyborów, aby udowodnić wszystkim, że jesteś najlepszym alchemikiem. Gra została przystosowana do obsługi aplikacji, która zamienia Twój tablet lub w smartfon w czytnik kart składników. Aplikacja jest bezpłatna. Obsługiwane systemy operacyjne to IOS, Android i Windows. Aby można było grać bez tabletu lub smartfona, jeden z graczy musi wcielić się w rolę mistrza gry. Mistrz gry zarządza rozgrywką i nie rywalizuje z innymi graczami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociagu : dookoła świata / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval ; opracowanie graficzne Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 pudełko (dwustronna plansza, 165 kolorowych wagoników, 250 kolorowych statków, 140 kart transportu, 120 kart biletów, 15 portów, 5 znaczków punktacji) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 10x30x30 cm + 2 instrukcje ([16] stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm).
(Gry planszowe)
Czas gry: 90 minut. 1 pudełko (dwustronna plansza, 165 kolorowych wagoników, 250 kolorowych statków, 140 kart transportu, 120 kart biletów, 15 portów, 5 znaczków punktacji) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 10x30x30 cm + 2 instrukcje ([16] stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm).
Na opakowaniu: Days of wonder.
Zawiera: Zawiera: Dokoła świata : wielkie jeziora.
Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata przenosi znaną wszystkim grę na nowe terytoria! Tym razem będziemy podróżować dookoła świata i przez Wielkie Jeziora Ameryki Północnej, co oznacza szlaki wodne - tak więc przygotujcie się na podróż pod żaglami! Tak jak we wszystkich innych grach tej serii, gracze zaczynają z biletami w ręce, które pokazują im dwa miasta. W trakcie gry uczestnicy zbierają kolorowe karty, które pozwolą im zająć wybrane trasy na planszy, przy wykorzystaniu własnych znaczników pociągów i statków. Działania te umożliwiają im gromadzenie punktów zwycięstwa. W chwili gdy dowolnemu z graczy pozostało tylko 6 lub mniej niewykorzystanych znaczników, każdy z graczy dysponuje jeszcze dwiema turami, po czym gra się kończy. W tym momencie, jeśli graczowi udało się zbudować nieprzerwaną trasę pomiędzy wskazanymi przez posiadaną kartę miastami, gracz otrzymuje dodatkowe punkty zwycięstwa za zrealizowany bilet. Jeśli nie - gracz odejmuje dokładnie taką liczbę punktów od aktualnego wyniku. Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata wprowadza nowy element do znanej wszystkim mechaniki, poczynając od dwóch osobnych talii kolorowych kart - statków i pociągów. Trzy karty każdego typu są odkrywane na początku gry i, gdy gracz dobierze karty, kolejne są odsłaniane z talii, którą ten gracz wybierze. Nowością są karty biletów, które pokazują kilka miast. Jeśli graczowi uda się zbudować sieć połączeń dokładnie odzwierciedlającą tę na karcie, uzyskuje on więcej niż punktów niż przy połączeniu tych miast w dowolny inny sposób. Dodatkowo każdy z graczy startuje z trzema portami. Wybudowanie ich daje dodatkowe punkty zwycięstwa zależne od posiadanych biletów, ale każdy port niewybudowany odbiera 4 punkty zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu. Europa / Alan R. Moon, ilustracje Julien Delval, projekt graficzny Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 pudełko (plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych Dworców, 110 kart Wagonów, 46 kart Biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji) : karton, tektura, plastik, drewno ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje; 29 cm).
(Gry planszowe)
Czas gry : 30-60 min. 1 pudełko (plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych Dworców, 110 kart Wagonów, 46 kart Biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji), instrukcja (8 stron : ilustracje; 29 cm).
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
CD
W koszyku
Ucieczka : Świątynia Zagłady / autor Kristian Amundsen Østby ; grafiki Olivier Schlemmer. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra (6 kafelków Komnat głównych, 13 kafelków Komnat podstawowych, 1 schowek, 25 klejnotów, 25 kości, 5 figurek, 5 znaczników, 1 klepsydra, 1 księga zasad, 1 płyta CD, ROZSZERZENIE: 13 kafelków Komnat Klątwy (fioletowe maski) i Skarbów, 14 kart Klątwy, 13 żetonów Skarbów, instrukcja) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcje (8 stron : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy: 1-5. 19 kafelków komnat, 1 schowek, 25 klejnotów, 25 kości, 5 figurek, 5 znaczników, 1 klepsydra, 1 księga zasad, 1 płyta CD.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat i Pierô. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (plansza z torem punktów, 84 karty, 12 tabliczek do głosowania, 24 znaczniki głosowania, 6 drewnianych króliczków) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja.
(Gry plnszowe)
Gra dla 3-8 osób ; czas rozgrywki: 30 min. Plansza z torem punktów, 84 karty, 12 tabliczek do głosowania, 24 znaczniki głosowania, 12 drewnianych króliczków.
Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit - najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Dobble - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 okrągłe pudełko (55 kart) : karton, plastik ; w pudełku 10x5 cm.
(Gry planszowe)
Zawiera : 55 kart ; instrukcję.
Dobble to ponad 50 symboli, 55 kart, po 8 symboli na karcie i zawsze tylko jeden wspólny symbol między dwiema kartami! 5 gier w 1. Szybkość, spostrzegawczość, refleks - jedna minigra za drugą w atmosferze szalonej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Story Cubes : Podróże / - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 pudełko (9 kości) : karton, plastik ; 7,5x8x3 cm + instrukcja.
Zawartość pudełka: 9 kości, instrukcja.
Liczba graczy: bez ograniczeń, w wieku od lat 6.
Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu" lub jeśli wolisz "Pewnego razu". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie!
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : rok w Hogwarcie / [Jonathan Algaze]. - Gdańsk : Rebel ; Nogent-sur-Marne : Topi Games, [2022]. - 1 pudełko (1 planszę główną, 3 dodatkowe plansze, 210 kart (10 quidditcha, 30 walki, 30 sprawowania, 30 eliksiru, 30 wydarzeń, 40 zaklęć, 20 ksiąg, 20 pojedynku), 30 kart misji, 36 żetonów kwadratowych (30 żetonów przedmiotu, 6 żetonów śmierciożerców), 90 żetonów okrągłych (60 żetonów punktów, 20 żetonów proszku, 10 żetonów świstokliku), 70 żetonów punktów życia, 9 kart planszetek graczy, 15 pionków do gry, 8 podstawek, 32 małe okragłe pionki do gry, 5 kości, 1 woreczek) : ilustracje ; 27x27x8 cm + instrukcja (15 stron. : ilustracje ; 25 cm).
(Gry planszowe)
Liczba graczy: 1-8. Czas rozgrywki: 20-45 minut.
Pudełko zawiera: 1 planszę główną, 3 dodatkowe plansze, 210 kart (10 quidditcha, 30 walki, 30 sprawowania, 30 eliksiru, 30 wydarzeń, 40 zaklęć, 20 ksiąg, 20 pojedynku), 30 kart misji, 36 żetonów kwadratowych (30 żetonów przedmiotu, 6 żetonów śmierciożerców), 90 żetonów okrągłych (60 żetonów punktów, 20 żetonów proszku, 10 żetonów świstokliku), 70 żetonów punktów życia, 9 kart planszetek graczy, 15 pionków do gry, 8 podstawek, 32 małe okragłe pionki do gry, 5 kości, 1 woreczek, 1 instrukcję.
Rok wydania oraz autor na podstawie strony wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk ; Francja : Rebel ; SPACE Cowboys, copyright 2021. - 1 pudełko (40 żetonów - 7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet, ; 90 kart rozwoju, 10 kafli szlachty) : karton, plastik, kolor ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
(Gry planszowe)
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 40 żetonów (7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet) ; 90 kart rozwoju (40 poziomu 1, 30 poziomu 2, 20 poziomu 3) ; 10 kafli szlachty ; instrukcja.
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : auta. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, [2016]. - 1 pudełko (30 kart, 30 symboli) : Karton, tektura ; w pudełku 13x13x8 cm
W pudełku: 30 kart, 30 symboli ; instrukcja.
5 gier w 1
Gra wymagająca szybkości, spostrzegawczości i refleksu! Ścigaj się z innymi o to, kto pierwszy znajdzie jeden symbol łączący dwie karty!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : Świat / The Green Board Game - Gdańsk: Wydawnictwo Rebel, [2021]. - 1 gra (55 kart, klepsydra, kostka) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm.
(BrainBox wspólna zabawa, wspólna nauka)
(Gry planszowe)
Liczba graczy : 1 lub więcej osób, wiek 8+.
Czas gry : 10 min.
Flagi, mapy, stolice i symbole poszczególnych państw przestaną być zagadką dzięki BrainBox - Świat! Na 55 kartach znajdziesz informacje o najważniejszych krajach, a angażujący sposób rozgrywki sprawi, że Twoje dziecko bez wysiłku będzie poszerzało swoją wiedzę z zakresu geografii. Na każdej karcie znajduje się ilustracja. Zadaniem dziecka jest zapamietanie jak największej liczby szczegółów w ciągu 10 sekund. Gra to cenne narzędzie do nauki zapewniające jednocześnie świetną zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mystery of the Abbey / Marc André, Serge Laget ; tłumaczenie Szymon Szweda. - Gdańsk ; Francja : Rebel ; Days of Wonder, copyright 2012. - 1 pudełko (1 plansza, 6 figurek mnichów, 6 notatników detektywa, 102 karty, 1 zestaw 50 podkladek podejrzanych, 3 drewniane mnisie kości, 1 dzwon) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm. + instrukcja ([32] strony : ilustracje ; 30 cm).
(Gry planszowe)
Przewidywany czas rozgrywki 60 - 90 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 plansza, 6 figurek mnichów, 6 notatników detektywa, 102 karty, 1 zestaw 50 podkladek podejrzanych, 3 drewniane mnisie kości, 1 dzwon ; instrukcja.
Mystery of the Abbey to gra polegająca na dedukcji kryminałów w duchu Clue. W średniowiecznym opactwie francuskim zamordowano mnicha. Gracze poruszają się po opactwie, badając wskazówki i przesłuchując się nawzajem, aby dowiedzieć się, kto jest winowajcą. Mnisi są trzech zakonów: grubi-chudzi, łysi-na-czapkach, brodaci-ogoleni. Jedna karta mnicha jest ukryta, a reszta kart jest rozdawana. Tury składają się z przesunięcia się o maksymalnie dwa pola, a następnie zadania pytania innym mnichom, którzy tam są. (Na przykład „ilu masz grubych mnichów?”). Gracze mogą albo złożyć „ślub milczenia”, albo odpowiedzieć szczerze; następnie zadają pytanie oskarżycielowi. „Msza” odbywa się co cztery tury: wszyscy gracze wracają do Sanktuarium, odczytywana jest karta wydarzenia, a następnie przekazują coraz większą liczbę kart sąsiadowi po lewej stronie. Różne pokoje mają specjalne wydarzenia lub karty z nimi związane, np. w Cell możesz wybrać kartę od sąsiada, w Cryptorum możesz wybrać kartę, aby wykonać dodatkową turę później. W przeciwieństwie do Clue nie wygrywasz automatycznie, składając poprawne Oskarżenie: otrzymujesz 4 punkty za jego poprawne podanie, ale otrzymujesz również 2 punkty za każdą poprawną Deklarację pojedynczej cechy i tracisz punkty za niepoprawne deklaracje i oskarżenia. Tak więc np. osoba może poprawnie Oświadczyć winowajcę, ale przegrać grę. Karty Wydarzeń Unikalnych dodają losowości do każdej rozgrywki, a gra błaga o zasady Domu, aby ograniczyć pytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej