Sorting
Source
Katalog centralny
(17)
Form of Work
Książki
(17)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(17)
Branch
Biblioteka Główna
(17)
Author
Bera Anna [et. al.]
(1)
Bromber Piotr
(1)
Dawidowicz Dawid
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Flejterski Stanisław
(1)
Ganczar Małgorzata
(1)
Hady Joanna
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Karski Jerzy B
(1)
Karski Jerzy Bohdan
(1)
Krupa Dorota
(1)
Lachowska Halina
(1)
Leśniowska-Gontarz Małgorzata
(1)
Lipka Anna (ekonomia)
(1)
Noga Marian
(1)
Pszczółka Ireneusz
(1)
Rogowski Andrzej
(1)
Saar Małgorzata Anna
(1)
Stawicka Magdalena K
(1)
Szaban Dorota (1979- )
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Wójcik Jacek
(1)
Zdanowska Joanna
(1)
Zenderowski Radosław
(1)
Ziarko-Siwek Urszula
(1)
Zimon Dominik
(1)
Ślusarczyk Bogusław L
(1)
Świecka Beata
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(9)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(17)
Language
Polish
(17)
Subject
Fundusz powierniczy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Administracja elektroniczne
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bank centralny
(1)
Banki
(1)
Biznesplan
(1)
Finanse
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Giełda Papierów Warościowych (Warszawa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Kontrola gospodarcza
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Medycyna społeczna
(1)
Organizacja
(1)
Pieniądz międzynarodowy
(1)
Pokolenie Y
(1)
Polityka regionalna
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Prace magisterskie
(1)
Prawo do informacji
(1)
Produkcja
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Unia Europejska
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Podręczniki
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
17 results Filter
Book
In basket
W monografii „System ochrony zdrowia w Polsce" autorzy skoncentrowali się na wybranych, najczęściej ocenianych, aspektach działalności systemu ochrony zdrowia. Kluczem do zrozumienia podjętych rozważań, jest problematyka jakości, efektywności, dostępności i bezpieczeństwa zdrowotnego. Są to kategorie, które stanowią o pozycji rankingowej polskiego systemu ochrony zdrowia, ponadto znajdują odzwierciedlenie w diagnozie systemu scharakteryzowanej w świadomości społecznej. Książka zwraca uwagę na istotny problem różnicy celów uczestników systemu. Autorzy przedstawili to jako swoistego rodzaju grę interesów politycznych, społecznych i ekonomicznych. Warto podkreślić, iż prezentowana monografia stanowi faktyczną, a nie tylko deklarowaną próbę połączenia wiedzy teoretycznej i praktycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 614 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 336 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.], 336 [lok. Czytelnia główna] (2 egz.)
Book
In basket
(Rubinum)
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji oraz w sposób przystępny omawia możliwości wykorzystania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi. W książce przedstawiono m.in.: Ľ rozwój, założenia i podstawy prawne elektronicznej administracji, Ľ Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej oferującą e-usługi publiczne dla przedsiębiorców i obywateli, Ľ podpis elektroniczny, Ľ wykorzystanie komunikacji elektronicznej w procedurze administracyjnej oraz zamówieniach publicznych, Ľ e-Podatki, Ľ dostęp do informacji publicznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 351/354 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 614 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Book
In basket
Niniejsza książka udowadnia, iż Milenialsów charakteryzuje (w porównaniu do Tradycjonalistów, Baby Boomers oraz generacji X) najwyższa dynamika pokoleniowa (mierzona liczbą zmian/transgresji postaw i wartości) oraz najwyższa oryginalność transgresyjna (mierzona postawami i wartościami o charakterze dyskontynuacyjnym (a nie kontynuacyjnym bądź wahadłowym), wymuszająca zmiany m.in. w Human Resource Management; pokazuje dlaczego i przedstawia w jaki sposób należy mierzyć inteligencję generacyjną oraz zaufanie generacyjne w organizacji; charakteryzuje strategie personalne, które są adekwatne i nieadekwatne przy pozyskiwaniu i zatrzymywaniu najmłodszych pracowników; identyfikuje narzędzia personalne (dotyczące doboru pracowników, ich rozwoju, wynagradzania, kształtowania lojalności, kształtowania czasu i przestrzeni pracy, zarządzania konfliktami), które stosowane wobec Milenialsów zoptymalizują ryzyko personalne związane z ich zatrudnianiem; prezentuje w szczegółach, w jaki sposób stosować controlling personalny zorientowany na Milenialsów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 005 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Book
In basket
W książce zaprezentowano teoretyczne aspekty procesu umiędzynaradawiania pieniądza krajowego ze szczególnym uwzględnieniem jego funkcji oraz czynników determinujących ten proces. Przystępnie, a zarazem szczegółowo, zaprezentowano historię współczesnych walut międzynarodowych. Ważną częścią publikacji jest analiza wykorzystania głównych walut światowych w sektorze prywatnym i publicznym, która stanowi podstawę dla próby określenia przyszłych zmian na pozycji najważniejszej waluty międzynarodowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 336 [lok. Czytelnia główna] (1 egz.)
Book
In basket
Dla studentów kierunków ekonomicznych i technicznych , praktyków gospodarczych
Podręcznik dotyczy podstaw organizacji i zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie, jest to swoiste kompendium wiedzy na ten temat. Zakres przedmiotowy opracowania podzielony jest na pięć rozdziałów, poprzedzonych wstępem, całość kończy wykaz wykorzystanej literatury.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 658 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Book
In basket
Na półkach księgarskich trudno znaleźć pozycje, które w wystarczający i obrazowy sposób opisywałyby potrzeby i możliwości współpracy władz samorządowych z przedsiębiorcami. Książka, którą trzymacie Państwo w ręku to pionierskie opracowanie. W publikacji przedstawiono metody i sposoby, jakimi posługują się lub mogłyby posługiwać się samorządy lokalne, aby rozwijać lokalną przedsiębiorczość. Dzięki nim władze samorządowe, tj. gminne, powiatowe i wojewódzkie, mogą pozytywnie wpływać na kształt i jakość lokalnej polityki gospodarczej. Przedstawiana problematyka koncentruje się wokół takich zagadnień, jak: lokalny i regionalny rozwój gospodarczy, polityka regionalna, przedsiębiorczość, przyciąganie zagranicznych inwestycji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 351/354 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 658 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Book
In basket
Logistyka stosowana / Dominik Zimon (red.). - Warszawa : CeDeWu, 2015. - 158 s. : il. ; 24 cm.
Książka ma charakter wielowymiarowy i interdyscyplinarny, poświęcona jest wybranym zagadnieniom, które powinien rozpatrywać logistyk na poziomie menadżerskim. W książce szczególnie skupiono się na obszarach związanych z: Ľprawidłową realizacją procesów zaopatrzenia, Ľkosztami logistycznymi w przedsiębiorstwie, Ľrolą jakości w doskonaleniu procesów logistycznych, Ľprzepływem informacji, Ľefektywnością transportu szynowego, Ľzrównoważonym rozwojem transportu miejskiego. Książka jest adresowana zarówno do studentów, nauczycieli akademickich, jak i praktyków zainteresowanych metodami zarządzania procesami logistycznymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 005 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 336 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Book
In basket
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Warszawa : "CeDeWu", 2010. - 222 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupełnego wyizolowania działań marketingowych od pozostałych dziedzin działalności organizacji jest z góry skazana na porażkę. Czy w związku z tym jednoznaczne wskazanie efektów inwestycji marketingowych również nie jest możliwe? Teoria dostarcza praktykom gospodarczym bardzo szerokiego instrumentarium z zakresu kontroli marketingowej. Zasadniczą wadą tychże narzędzi jest jednak wycinkowe, fragmentaryczne traktowanie działań podejmowanych w zakresie marketingu. Żadne spośród dostępnych do niedawna narzędzi kontroli nie traktuje działalności marketingowej, zwłaszcza jej efektów, jako złożonego problemu, wymagającego kompleksowego podejścia. Istnieje jednak narzędzie, które umożliwia dokonanie wszechstronnej, kompleksowej analizy działalności marketingowej. Jest to audyt marketingowy. Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę: - obszarów działalności organizacji podlegających audytowi, - metod i narzędzi stosowanych w audycie, - miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu, - relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym, - stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 339 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 613 [lok. Czytelnia główna] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 336 [lok. Czytelnia główna] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 005 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 378 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna
There are copies available to loan: sygn. 336 [lok. Czytelnia główna] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again