Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Oddział dla dzieci i młodzieży
(5)
Autor
Cieślak Piotr
(1)
Klang Joachim
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurasiński Artur (1974- )
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Marston Mick
(1)
Ogrocka Angelika
(1)
Pełka Piotr
(1)
Scott Marc
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Świć Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dzieci
(4)
9-13 lat
(3)
6-8 lat
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(2783)
Kobieta
(1847)
Powieść polska
(1292)
Przyjaźń
(1245)
Powieść angielska
(1243)
Programowanie (informatyka)
(-)
Rodzina
(1138)
Tajemnica
(1052)
Polska
(993)
Miłość
(889)
Śledztwo i dochodzenie
(685)
Literatura polska
(675)
Zabójstwo
(569)
Relacje międzyludzkie
(554)
Pamiętniki polskie
(533)
II wojna światowa (1939-1945)
(493)
Dziewczęta
(479)
Rodzeństwo
(479)
Zwierzęta
(465)
Magia
(458)
Nastolatki
(449)
Sekrety rodzinne
(405)
Poezja polska
(395)
Policjanci
(385)
Dzieci
(371)
Trudne sytuacje życiowe
(346)
Boże Narodzenie
(326)
Żydzi
(325)
Uczucia
(318)
Małżeństwo
(317)
Powieść francuska
(316)
Osoby zaginione
(296)
Arystokracja
(289)
Ludzie a zwierzęta
(283)
Relacja romantyczna
(272)
Uczniowie
(272)
Wybory życiowe
(271)
Łańcut
(269)
Psy
(264)
Matki i córki
(261)
Literatura dziecięca polska
(246)
Dziecko
(237)
Wojna 1939-1945 r.
(235)
Chłopcy
(222)
Koty
(219)
Literatura młodzieżowa polska
(218)
Podróże
(216)
Dziennikarze
(215)
Prywatni detektywi
(215)
Opowiadanie polskie
(206)
Poszukiwania zaginionych
(206)
Publicystyka polska
(205)
Uprowadzenie
(204)
Życie codzienne
(204)
Wakacje
(200)
Język polski
(198)
Władcy
(197)
Historia
(196)
Opowiadanie dziecięce polskie
(196)
Dziadkowie i wnuki
(195)
Duchowieństwo katolickie
(185)
Kucharstwo
(177)
Seryjni zabójcy
(172)
Powieść niemiecka
(169)
Wojsko
(169)
Literatura
(168)
Polacy za granicą
(158)
Zakochanie
(156)
Fantastyka
(154)
Zemsta
(154)
Lekarze
(152)
Powieść młodzieżowa angielska
(149)
Ojcowie i córki
(148)
Przestępczość zorganizowana
(148)
Powieść młodzieżowa polska
(147)
Pisarze
(141)
Wychowanie w rodzinie
(137)
Malarstwo polskie
(135)
Wsie
(131)
Marzenia
(128)
Łańcut (woj. podkarpackie)
(126)
Krainy i światy fikcyjne
(125)
Powieść norweska
(124)
Zamki i pałace
(124)
Kultura
(123)
Pisarze polscy
(120)
Rody
(120)
Nauczyciele
(119)
Spisek
(118)
Śmierć
(118)
Koń
(117)
Las
(117)
Czarownice i czarownicy
(116)
Kradzież
(115)
Szpiegostwo
(115)
Sztuka
(115)
Stworzenia fantastyczne
(111)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(110)
Pomaganie
(109)
Przeprowadzka
(108)
Walka dobra ze złem
(108)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Komiks
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Dla fanów Minecrafta!
O klockach LEGO marzy każdy dzieciak. Ich nowy zestaw jest dla wielu jednym z najbardziej wyczekiwanych prezentów! Budowanie pojazdów, wiosek czy nawet fantastycznych zwierząt stało się ulubionym sposobem zabawy całych rodzin. Jest to jeden z najprzyjemniejszych sposobów rozwijania wyobraźni i kreatywności. Doskonały w tej kwestii jest też Minecraft - niezwykła gra komputerowa o prostych zasadach i niczym nieskrępowanych możliwościach. Gracz może budować różne obiekty, walczyć z wrogimi istotami, tworzyć narzędzia, a nawet tworzyć własne światy. A gdyby tak spróbować połączyć LEGO z Minecraftem? Trzymasz w ręku bogate źródło inspiracji! Książka jest efektem poszukiwań pomysłów na nowe niesamowite modele z klocków LEGO. Przedstawiają one obiekty ze świata Minecrafta. Dzięki tej książeczce poznasz tajniki projektowania i nauczysz się metod tworzenia wymyślnych konstrukcji. Szybko się przekonasz, że bez trudu wykonasz nawet skomplikowaną z pozoru figurkę! Pracę ułatwią Ci staranne instrukcje, rysunki i dołączone spisy potrzebnych elementów. Wskazówki te okażą się bardzo przydatne również podczas budowania innych skomplikowanych modeli - oczywiście również tych przedstawiających obiekty ze świata Minecrafta!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Twój pierwszy komiksowy podręcznik programowania!.
Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii — smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy naszą pracę będą wkrótce wykonywać roboty, a po drogach poruszać się wyłącznie pojazdy autonomiczne? Czym jest sztuczna inteligencja? Co sprawia, że możemy korzystać z telefonów komórkowych? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce! Róża przeżywa przygody, uczy się i jest ciekawa świata — zupełnie jak Ty! Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dowiesz się, jak tworzy się programy komputerowe, poznasz zasady bezpiecznego korzystania z sieci, mediów społecznościowych i gier wideo oraz przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać. A przy okazji nauczysz się programować w Scratchu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programista / [tekst i fotoedycja: Angelika Ogrocka]. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, copyright 2020. - 47 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
(Dragon Edukacja)
Na okładce: Niniejsza publikacja przybliża historię programisty jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia wymagania stojące przed programistami, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
W najbliższych latach największe zapotrzebowanie na specjalistów będzie w zawodach, które jeszcze nie powstały. Dziś możemy mówić o profesjach powstałych na zajęciach, o których parę lat temu nikt jeszcze nie myślał, że mogą służyć do zarabiania. Niniejsza publikacja przybliża historię programisty jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia wymagania stojące przed programistami, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: A beginner's guide to coding.
Na okładce: Baw się i ucz ze Scratchem i Pythonem.
Zrzuty ekranu wykonano na podstawie wersji v437 programu Scratch. W innych wersjach niektóre elementy moga się różnić.
Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania! Dowiedz się: Ľjak stworzyć kosmiczną grę, Ľjak zaprogramować złudzenie optyczne, Ľjak wydawać polecenia gadającym duszkom. To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Co on właściwie oznacza? Jak go stworzyć? Coraz częściej temat kodowania, programowania przewija się w rozmowach rodziców, nauczycieli, w mediach. Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów - bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Jesteś nauczycielem i boisz się wprowadzać elementy kodowania, a może rodzicem, który chciałby spróbować kodowania razem z dzieckiem? Myślę, że ta książka będzie odpowiedzią na Twoje potrzeby. Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowałam i oznaczyłam symbolami, dzieląc je na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1-3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Należy pamiętać jednak, że podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom. Zachęcam również do potraktowania zaproponowanych przeze mnie zabaw jako bazy, która może być modyfikowana w dowolny sposób. Ostatni rozdział przeznaczyłam na zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to taki łącznik między „kodowaniem na dywanie“, a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze. Drogi Czytelniku, mam nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Ks. Met. [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej