Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(22)
Forma i typ
Książki
(21)
Proza
(10)
Poradniki i przewodniki
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(7)
Placówka
Biblioteka Główna
(5)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(16)
Filia nr 1
(4)
Autor
Hikiert Anna
(3)
Gout Leopoldo
(2)
Gout Leopoldo. Geniusz
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Manning James (ilustrator)
(2)
Milton Stephanie
(2)
Sager Jonathan
(2)
Waliś Robert (1979- )
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Wood Keith
(2)
Adamczewska Agnieszka
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Bargiel Nina G
(1)
Bieriezjanczuk Kate
(1)
Braun-Gałkowska Maria
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- ) Colter Shaw
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Farrell Triona
(1)
Feibel Thomas
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Filiciak Mirosław
(1)
Flynn Ian (1982- )
(1)
Flynn Ian (1982- ). Nieznany ląd
(1)
Ganucheau Savanna
(1)
Gawron Patryk
(1)
Goździkowski Andrzej
(1)
Gran Meredith (1984- )
(1)
Gudsnuk Kristen
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Klonowski Tomasz
(1)
Larson Hope (1982- )
(1)
Larson Hope (1982- ). Grieferka
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Lisowski Rafał (1981- )
(1)
Lu Marie (1984- )
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Malinow Anna
(1)
Maniulit Ryan
(1)
Marcysiak Wiesław (1962- )
(1)
Marsh Ryan
(1)
McBrien Thomas
(1)
McCranie Stephen (1987- )
(1)
McCranie Stephen (1987- ). Opowieść świnki
(1)
McDaniel Kim (1963- )
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Mull Brandon (1974- )
(1)
Mull Brandon (1974- ). Wojna cukierkowa
(1)
North Ryan (1980- )
(1)
North Ryan (1980- ). Opowieść Creepera
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Panetta Kevin
(1)
Panetta Kevin. Urodziny
(1)
Pollard Ian
(1)
Rekulak Jason
(1)
Roberts Rafer (1976- )
(1)
Roberts Rafer (1976- ). Wiedźma i rozbójnik
(1)
Salfo Federica
(1)
Schimscheiner Lena (1991- )
(1)
Scollon Bill
(1)
Singh Mahendra
(1)
Skelly Jennifer
(1)
St-Onge Jenn
(1)
Stuckey John
(1)
Ulfik Iwona
(1)
Young Cheryl
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
nieznany (0 0)
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(12)
Młodzież
(9)
14-17 lat
(7)
Dzieci
(7)
6-8 lat
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(8)
Literatura polska
(3)
Literatura meksykańska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(2783)
Kobieta
(1846)
Powieść polska
(1292)
Powieść angielska
(1243)
Przyjaźń
(1230)
Gry komputerowe
(-)
Rodzina
(1134)
Tajemnica
(1043)
Polska
(993)
Miłość
(888)
Śledztwo i dochodzenie
(684)
Literatura polska
(675)
Zabójstwo
(567)
Relacje międzyludzkie
(554)
Pamiętniki polskie
(533)
II wojna światowa (1939-1945)
(486)
Dziewczęta
(468)
Rodzeństwo
(465)
Zwierzęta
(458)
Magia
(452)
Nastolatki
(437)
Sekrety rodzinne
(404)
Poezja polska
(395)
Policjanci
(383)
Dzieci
(370)
Trudne sytuacje życiowe
(345)
Boże Narodzenie
(326)
Żydzi
(325)
Małżeństwo
(317)
Powieść francuska
(316)
Uczucia
(316)
Osoby zaginione
(294)
Arystokracja
(289)
Ludzie a zwierzęta
(279)
Relacja romantyczna
(272)
Wybory życiowe
(271)
Łańcut
(269)
Uczniowie
(268)
Psy
(261)
Matki i córki
(260)
Literatura dziecięca polska
(246)
Dziecko
(237)
Wojna 1939-1945 r.
(235)
Literatura młodzieżowa polska
(218)
Prywatni detektywi
(215)
Dziennikarze
(214)
Chłopcy
(212)
Koty
(212)
Podróże
(209)
Opowiadanie polskie
(206)
Poszukiwania zaginionych
(206)
Publicystyka polska
(205)
Uprowadzenie
(204)
Życie codzienne
(202)
Język polski
(198)
Historia
(196)
Opowiadanie dziecięce polskie
(196)
Wakacje
(196)
Władcy
(196)
Dziadkowie i wnuki
(192)
Duchowieństwo katolickie
(185)
Kucharstwo
(177)
Seryjni zabójcy
(172)
Powieść niemiecka
(169)
Wojsko
(169)
Literatura
(168)
Polacy za granicą
(157)
Fantastyka
(154)
Zemsta
(154)
Zakochanie
(152)
Lekarze
(151)
Powieść młodzieżowa angielska
(149)
Przestępczość zorganizowana
(148)
Powieść młodzieżowa polska
(147)
Ojcowie i córki
(145)
Pisarze
(141)
Wychowanie w rodzinie
(137)
Malarstwo polskie
(135)
Wsie
(130)
Łańcut (woj. podkarpackie)
(126)
Marzenia
(124)
Powieść norweska
(124)
Krainy i światy fikcyjne
(123)
Zamki i pałace
(123)
Kultura
(122)
Pisarze polscy
(120)
Rody
(120)
Nauczyciele
(118)
Spisek
(117)
Śmierć
(117)
Koń
(116)
Las
(115)
Sztuka
(115)
Czarownice i czarownicy
(114)
Kradzież
(114)
Szpiegostwo
(113)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(110)
Stworzenia fantastyczne
(110)
Pomaganie
(109)
Przeprowadzka
(108)
Powieść kanadyjska
(107)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Gatunek
Powieść
(7)
Poradnik
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Fantasy
(3)
Fantastyka
(2)
Komiks
(2)
Powieść przygodowa
(2)
Antologia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Romans
(1)
Science fiction
(1)
Sensacja
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Która gra jest najlepiej ocenianym tytułem wszechczasów? *** Która gra jest najpopularniejszym tytułem wszechczasów? *** Kto jest właścicielem największej kolekcji Pokemonów? *** Która postać z gier wideo jest najbardziej rozpoznawaną ikoną elektronicznej rozrywki? *** Który uniwersytet jako pierwszy zaproponował swym studentom wykłady o grach wideo? *** Która gra konsolowa jest najpopularniejszym tytułem wszechczasów? *** Kto jest najbardziej oddanym fanem uniwersum Warcrafta?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00cz. [lok. Czytelnia-oddział dla dzieci] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi ten kontroler, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to świetna rozrywka, ale dziecko może się od nich uzależnić - wpaść w nałóg. Jak do tego nie dopuścić? Autorzy definiują, jakie gry są odpowiednie dla poszczególnych grup wiekowych, jak oddziałują na rozwój dziecka, mówią, co robić, gdy dziecko zbyt długo siedzi przed komputerem, kiedy powiedzieć "dość" i dlaczego. Bardzo potrzebna książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 2)
Podczas pogoni za dwoma młodymi mężczyznami oskarżonymi o straszliwe przestępstwa, Colter Shaw natrafia na wskazówkę dotyczącą kolejnej tajemnicy. Aby ocalić życie młodej kobiety - a być może także innych osób - wyrusza na bezdroża stanu Waszyngton, by zbadać pewną sekretną organizację. Społeczność postawiła sobie za cel pocieszać pogrążonych w żałobie zmarłych. Jednak czy za fasadą nie kryje się niebezpieczny kult kierowany przez urzekającego, a zarazem bezwzględnego przywódcę? Próbując poradzić sobie z ludźmi, którzy nie cofną się przed niczym, by ukryć swoje sekrety, Colter Shaw trafia na jeszcze jedną zagadkę - musi zlokalizować i odszyfrować wiadomość zostawioną mu przed laty przez ojca. Jej konsekwencje okażą się jeszcze straszniejsze, niż przewidywał.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga ; 2)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Geniusz / Leopoldo Gout ; 1)
Świat naszych rodziców to już historia. Odrzuciliśmy dawne zasady. To my tworzymy przyszłość. Dwustu geniuszy w walce na umysły. Mają trzy dni i trzy noce, aby rozwiązać dwa zadania. Ten, kto zwycięży w Godzinie Zero, uzyska wszystkie potrzebne środki, aby założyć własne laboratorium badawcze w dowolnym miejscu na świecie. REX: jeden z najlepszych programistów na świecie. Właśnie stworzył program do odnajdywania osób zaginionych jednym kliknięciem. Ma szesnaście lat. TUNDE: inżynier samouk, który do nigeryjskiej wioski, gdzie ludzie mieszkają w lepiankach, doprowadził internet. Lokalny wojskowy zleca mu budowę broni. Ma czternaście lat. LIKAON: blogerka-szpieg, która ujawnia korupcję wśród chińskich urzędników. Jest na czele czarnej listy ludzi z Szanghaju. Ma szesnaście lat. Nie martwcie się przygotowaniem. Jeżeli zostaliście wybrani, jesteście gotowi. Ekscytująca, prowokująca, przełomowa, nowatorska i bardzo inteligentna powieść.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Geniusz / Leopoldo Gout ; 2)
Stanowi część 2. cyklu, część 1. pt.: Gra, część 3. pt.: Rewolucja.
Tytuł oryginału: The con. Tytuł oryginalny cyklu: Genius #2.
Jeśli ci zaufa, będziesz w zespole. I wejdziesz do niebezpiecznej gry. On ustala wszystkie zasady. Jedyny sposób, by wygrać, to zrobić to, czego nie przewidział. Trójka nastoletnich geniuszy z różnych zakątków świata. Muszą działać razem, aby zatrzymać okrutnego generała, ochronić swoje rodziny i… uratować świat. TUNDE: czternastoletni inżynier samouk z Nigerii. Podejmuje wyścig z czasem, aby ocalić swoją wioskę przed bezwzględnym wojskowym. LIKAON: szesnastoletnia blogerka-szpieg, za którą chiński rząd wystawił list gończy. Geniusz strategii, będzie musiała ocalić ojca przed fałszywymi oskarżeniami o korupcję, za które może zapłacić najwyższą cenę. REX: szesnastolatek, który udowodnił, że jest najlepszym programistą na świecie. Rodzinę chłopaka deportowano ze Stanów do Meksyku, a jego oskarżono o kradzież miliardów rządowych tajemnic dla terrorystów. Ściga ich policja, FBI i pewien znacznie groźniejszy od nich przeciwnik... Trójka geniuszy będzie musiała działać tak, by nie zostawić śladów, i wprowadzić w życie plan genialnego przekrętu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
(Klub Świata Komiksu ; album 1940)
Tytuł oryginału: Wither without you, 2020.
Wejdź do Świata Podstawowego i razem z bohaterami przeżyj emocjonującą przygodę. Cahira i Orion to bliźnięta uczące się sztuki polowania na potwory pod okiem Senana Skrupulatnego. Po trudnej walce ich mentor pada ofiarą zaklętego withera – od tej pory rodzeństwo jest zdane tylko na siebie! Brat i siostra wyruszają na misję, aby przywrócić swojego mistrza do życia, a po drodze znajdują niespodziewanego sojusznika. Trafiają do podziemnego domu dziewczyny o imieniu Atria skazanej na los przynęty dla potworów. Cahira i Orion przekonują ją, by dołączyła do nich i wykorzystała swoje zdolności do zwabienia zaklętego withera… Ona zaś chce się nauczyć, jak chronić się przed mobami, które pragną ją dopaść. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft : podręcznik odkrywcy / [tłumaczenie: Anna Hikiert] ; Mojang Studios. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Harper Collins Polska sp. z o.o., 2023. - 93, [3] strony : ilustracje ; 22 cm.
Przyjęta nazwa tłumaczki: Anna Hikiert-Bereza. Na okładce: Mojang oficjalny produkt.
Dzięki jego lekturze posiądziesz wiedzę i umiejętności niezbędne do tego, by stać się wytrawnym odkrywcą. To doskonały przewodnik po biomach Minecrafta, który szczegółowo opisuje, co się znajduje w każdym z nich i jakie wyzwania tam czekają, niezależnie od tego, czy chcesz wiedzieć, jak się wspinać na najwyższe szczyty, czy też jak nurkować na dno oceanu, w którym roi się od kałamarnic. Nie zapomnij też o Netherze i Endzie! Bywa tam niebezpiecznie, ale na śmiałków, którzy zdecydują się zapuścić w te rejony – i będą wiedzieli, jak sobie tam poradzić – czekają rzadkie zasoby i ekscytujące przygody. Poczuj dreszczyk przygody i przygotuj się do podboju świata Minecrafta z Podręcznikiem odkrywcy. To podstawowy ekwipunek, którego potrzebujesz, aby stać się doświadczonym podróżnikiem po niesamowitych krainach tej fantastycznej gry!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 795 [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi część 1. cyklu.
Pełna akcji i adrenaliny nowa powieść Mariu Lu, jednej z najpopularniejszych autorek powieści dla młodzieży. Międzynarodowy bestseller! Świat oszalał na punkcie gry o nazwie Warcross, ale tylko jedna dziewczyna-hakerka ma dość odwagi, by zgłębić najmroczniejsze tajemnice gry. Dla milionów ludzi, którzy codziennie logują się do Warcrossa, nie jest on już tylko grą, lecz stał się sposobem na życie. Emika Chen, nastoletnia hakerka, stale boryka się z kłopotami finansowymi. Pracuje jako łowczyni nagród, namierza i wyłapuje graczy Warcrossa, którzy zaangażowali się w nielegalne zakłady. Licząc na szybki zarobek, Emika, włamuje się do meczu otwarcia Międzynarodowych Mistrzostw Warcrossa. Za sprawą usterki w programie, zostaje przeniesiona do świata gry i błyskawicznie staje się światową sensacją. Pewna, że wkrótce wyląduje w więzieniu, ku swemu zdziwieniu odkrywa, że kontaktu z nią szuka twórca gry, tajemniczy młody miliarder Hideo Tanaka, który pragnie złożyć jej propozycję nie do odrzucenia… Hideo poszukuje hakera, który w jego imieniu wystąpi jako szpieg w tegorocznych rozgrywkach Warcrossa i zlokalizuje lukę w systemie bezpieczeństwa. Ponieważ sprawa jest pilna, Emika zostaje błyskawicznie przetransportowana do Tokio, gdzie z dnia na dzień staje się gwiazdą i poznaje od środka świat sławy i wielkich pieniędzy, o którym dotychczas mogła tylko marzyć. Wkrótce śledztwo prowadzi ją na trop złowieszczego spisku, który może mieć kolosalne konsekwencje dla całego uniwersum Warcrossa. Warcross to pierwszy tom cyberpunkowego thrillera science-fiction z pasjonującym romansem w tle. Przeniesie cię w zapierający dech w piersi świat, w którym największym wyzwaniem jest wybór osoby, której się zaufa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV [lok. Wypożyczalnia-filia nr 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej: Mojang Studios.
Oto kolejny podręcznik Minecrafta! Można się z niego dowiedzieć, jak korzystać z interfejsu gracza, zdobywać pożywienie, warzyć mikstury, zaklinać broń i zbroje oraz jak zebrać potrzebne surowce, zrobić najlepszy ekwipunek i obronić się przed wrogimi mobami. Na koniec przedstawione są dziwne i groźne wymiary Netheru i Endu! Porady ekspertów pomogą w nich przeżyć. Ta książka zdradzi wszelkie tajniki trybu przetrwania niezbędne do odniesienia sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mapy / Stephanie Milton ; tłumaczenie Anna Hikiert - Warszawa : Egmont Polska, 2019. - 77 stron : ilustracje ; 31 cm.
(Minecraft)
Na okładce podtytuł: Przewodnik poszukiwacza przygód. Na okładce: Mojang wydawnie oficjalne.
Ta książka to dzieło życia poszukiwacza przygód, który podjął się wyjątkowej misji odnalezienia najcenniejszych skarbów Minecrafta. Dzięki pięknym, ręcznie rysowanym mapom każdego z biomów Świata Podstawowego, a także straszliwych wymiarów Netheru i Kresu poznasz zakątki tajemniczego świata Minecrafta oraz wiele niezwykłych budowli i mobów, które będzie ci dane po drodze spotkać. Dodatkowym bonusem będą cenne łupy, na które trafisz podczas swoich wędrówek!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tyułowej: Mojang Studios.
Na okładce podtytuł: podręcznik przetrwania - krok po kroku.
Ta książka jest dla tych, którzy właśnie rozpoczynają swoją przygodę z minecraftem! Dzięki niej poznają wersję Minecraft Bedrock Edition! Przystępne wskazówki pomogą przetrwać graczom w pełnym niebezpieczeństw Świecie Podstawowym. Nauczą ich wydobywać minerały, tworzyć narzędzia, znajdować jedzenie, budować schronienie i wytwarzać zbroję oraz dostarczą cennej wiedzy o zwierzętach, potworach i miejscach, w które można trafić: od krów i creeperów aż po wioski i podziemne kopalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 [lok. Wypożyczalnia-filia nr 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wojna Cukierkowa / Brandon Mull ; 2)
Tytuł oryginału: "Arcade catastrophe" 2012.
Stanowi cz. 2 cyklu "Wojna cukierkowa". Cz. 1 pt.: Wojna cukierkowa.
Poznaj dalsze losy przyjaciół z miasteczka Colson. Zobacz, co tym razem przytrafi się bohaterom serii pt. "Wojna cukierkowa"."Wojna cukierkowa" i "Wojna cukierkowa. Awantura w salonie gier", to dwie porywające powieści dla dzieci, przedstawiające losy Nate'a i jego przyjaciół. Chłopiec w wieku dziesięciu lat przyjeżdża wraz z rodzicami do miasteczka Colson. To właśnie tam poznaje trójkę swoich rówieśników, którymi są: Summer, Gołąb i Trevor. Bohaterowie przeżywają niezwykłe przygody.Nate, Summer, Gołąb i Trevor stawili rok temu czoła przed Belindzie White i w ten sposób uratowali miasteczko Colson. Po tych wydarzeniach zła czarodziejka przemieniła się w rówieśniczkę młodych bohaterów, a także straciła pamięć. Jako Linda, nastolatka ma pomóc czwórce przyjaciół poradzić sobie z kolejnym wyzwaniem. W okolicy został otwarty nowy salon gier, oferujący w ramach wygranej niezwykłe nagrody. Nate, Trevor, Gołąb i Summer podejrzewają jednak, że z tym miejscem coś jest nie tak. Jak się okazuje, właścicielem salonu gier jest brat Lindy, Jonas White! To bezwzględny czarodziej, który chce stać się właścicielem najpotężniejszego na Ziemi talizmanu. [www.taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III [lok. Wypożyczalnia-filia nr 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The impossible fortress : a novel.
Uroczy, zabawny i poruszający hołd dla wszystkich poszukujących miłości maniaków komputerowych i odmieńców na całym świecie. Aż do maja 1987 roku czternastoletni Billy Marvin z Wetbridge, w stanie New Jersey, jest maniakiem komputerowym, ale mimo to szczęśliwym. Popołudnia spędza z kolegami, nieustannie przesiadując przed telewizorem, sycąc się ciastkami, debatując, kto z kim by wygrał (Rocky Balboa czy Freddy Krueger? Bruce Springsteen czy Billy Joel? Magnum P.I. czy T.J. Hooker?), oraz programując gry wideo na swoim Commodore 64 do późna w nocy. Ale wtedy "Playboy" publikuje zdjęcia hostessy z teleturnieju "Koło Fortuny" - Vanny White, Billy poznaje Mary Zelinsky, znakomitą programistkę, i wszystko nieodwracalnie się zmienia…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Barbie trafia do świata gry komputerowej, w którym Emotkowy Wirus atakuje kolejne poziomy i niszczy wszystko, co napotyka na swojej drodze. Ktoś musi go pokonać! To zadanie dla Barbie i jej przyjaciół. Kto zwycięży w tej grze?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I [lok. Wypożyczalnia-filia nr 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sylwia i planeta trzech słońc / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright @ 2019. - 269, [1] strona ; 21 cm.
Sylwia nie może doczekać się swoich jedenastych urodzin - tata obiecał stworzyć dla niej niezwykłą grę komputerową w równoległym, magicznym świecie, której to ona będzie bohaterką. To piękna, pełna przygód historia opowiada o równoległym, magicznym świecie, gdzie można otrzymać dar widzenia w ciemności, oswoić skrzydlatego kojota i spotkać mroczne cieniste istoty. Niedokończona gra czeka w laptopie, tak samo jak awatar o wyglądzie Sylwii. Kilka dni przed urodzinami wydarza się jednak coś strasznego… Czy bajkowy świat na pewno jest bezpieczny? I kto pozostawił ludzkie ślady, skoro jedynym tam człowiekiem jest Sylwia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej