Rzeczywistość wirtualna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Proza
(10)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna
(6)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(6)
Filia nr 1
(3)
Autor
Parvela Timo (1964- )
(4)
Pitkänen Pasi
(4)
Dybula Östholm Marta
(2)
Sortland Bjørn
(2)
Sortland Bjørn (1968- )
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Bargiel Nina G
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Drozdowska Katarzyna
(1)
Drożdż Maria
(1)
Goździkowski Andrzej
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Kiuru Iwona
(1)
Korab Kazimierz
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Lu Marie (1984- )
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pol Erick
(1)
Salfo Federica
(1)
Scollon Bill
(1)
Skelly Jennifer
(1)
Stephenson Neal (1959- )
(1)
Szypuła Wojciech
(1)
Uhls Yalda T
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Dzieci
(5)
9-13 lat
(4)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(3)
Powieść fińska
(3)
Powieść norweska
(3)
Literatura fińska
(1)
Literatura norweska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(2783)
Kobieta
(1846)
Powieść polska
(1292)
Powieść angielska
(1243)
Przyjaźń
(1230)
Rzeczywistość wirtualna
(-)
Rodzina
(1134)
Tajemnica
(1043)
Polska
(993)
Miłość
(888)
Śledztwo i dochodzenie
(684)
Literatura polska
(675)
Zabójstwo
(567)
Relacje międzyludzkie
(554)
Pamiętniki polskie
(533)
II wojna światowa (1939-1945)
(486)
Dziewczęta
(468)
Rodzeństwo
(465)
Zwierzęta
(458)
Magia
(452)
Nastolatki
(437)
Sekrety rodzinne
(404)
Poezja polska
(395)
Policjanci
(383)
Dzieci
(370)
Trudne sytuacje życiowe
(345)
Boże Narodzenie
(326)
Żydzi
(325)
Małżeństwo
(317)
Powieść francuska
(316)
Uczucia
(316)
Osoby zaginione
(294)
Arystokracja
(289)
Ludzie a zwierzęta
(279)
Relacja romantyczna
(272)
Wybory życiowe
(271)
Łańcut
(269)
Uczniowie
(268)
Psy
(261)
Matki i córki
(260)
Literatura dziecięca polska
(246)
Dziecko
(237)
Wojna 1939-1945 r.
(235)
Literatura młodzieżowa polska
(218)
Prywatni detektywi
(215)
Dziennikarze
(214)
Chłopcy
(212)
Koty
(212)
Podróże
(209)
Opowiadanie polskie
(206)
Poszukiwania zaginionych
(206)
Publicystyka polska
(205)
Uprowadzenie
(204)
Życie codzienne
(202)
Język polski
(198)
Historia
(196)
Opowiadanie dziecięce polskie
(196)
Wakacje
(196)
Władcy
(196)
Dziadkowie i wnuki
(192)
Duchowieństwo katolickie
(185)
Kucharstwo
(177)
Seryjni zabójcy
(172)
Powieść niemiecka
(169)
Wojsko
(169)
Literatura
(168)
Polacy za granicą
(157)
Fantastyka
(154)
Zemsta
(154)
Zakochanie
(152)
Lekarze
(151)
Powieść młodzieżowa angielska
(149)
Przestępczość zorganizowana
(148)
Powieść młodzieżowa polska
(147)
Ojcowie i córki
(145)
Pisarze
(141)
Wychowanie w rodzinie
(137)
Malarstwo polskie
(135)
Wsie
(130)
Łańcut (woj. podkarpackie)
(126)
Marzenia
(124)
Powieść norweska
(124)
Krainy i światy fikcyjne
(123)
Zamki i pałace
(123)
Kultura
(122)
Pisarze polscy
(120)
Rody
(120)
Nauczyciele
(118)
Spisek
(117)
Śmierć
(117)
Koń
(116)
Las
(115)
Sztuka
(115)
Czarownice i czarownicy
(114)
Kradzież
(114)
Szpiegostwo
(113)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(110)
Stworzenia fantastyczne
(110)
Pomaganie
(109)
Przeprowadzka
(108)
Powieść kanadyjska
(107)
Temat: miejsce
Fajstos (Grecja ; miasto dawne)
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Powieść
(6)
Fantastyka
(5)
Romans
(2)
Science fiction
(2)
Opowiadania i nowele
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Najnowsze media cyfrowe i interaktywne technologie informacyjno-komunikacyjne, tworzące cyberprzestrzeń oraz świat wirtualny stwarzają wiele możliwości, ale także zagrożeń dla najmłodszego pokolenia. Mają one charakter dynamiczny i powszechny, a ich wymiar jest globalny. Dzieci i młodzież są najbardziej narażone na niebezpieczeństwa występujące w cyberprzestrzeni. Z tego też powodu istotne znaczenie ma poznanie przyczyn rozwoju tych zagrożeń, obecnego stanu oraz skutków w aspekcie wychowawczym. W tej sytuacji istotnego wymiaru nabierają wszelkie działania pedagogiczne, profilaktyczne oraz terapeutyczne podejmowane nie tylko w rodzinach, ale także w szkołach oraz innych placówkach oświatowych. Prezentowana monografia jest pracą interdyscyplinarną łączącą wiedzę pedagogiczną, psychologiczną oraz społeczną. Książka podejmuje w swych treściach nowy obszar, w dużej mierze nie rozpoznany na gruncie środowiska oświatowo-wychowawczego. W szczególności rodzice i nauczyciele nie mają świadomości bezpieczeństwa dzieci w cyberprzestrzeni. Nie potrafią diagnozować różnorodnych zagrożeń tam występujących i im przeciwstawiać. W publikacji przedstawione zostały przyczyny, objawy oraz skutki zagrożeń cyberprzestrzeni dla dzieci i młodzieży. Omówiono działania edukacyjne i profilaktyczne w środowiskach oświatowo-wychowawczych w tym obszarze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Wypożyczalnia-filia nr 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga ; 2)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bosa do mnie przyjdź / Maja Drożdż. - Warszawa : N. Wydawnictwo Najlepsze, 2024. - 422, [1] strona ; 21 cm.
Skuszona zaskakującą ofertą pracy Eve przenosi się z małego miasteczka do Nowego Jorku. Kobieta ciesząc się z nowego rozdziału swojego życia, wprowadza się do dawno niewidzianego kuzyna, Waltera. W dzieciństwie byli nierozłączni, więc zamieszkanie u niego wydawało się najlepszym wyborem, jednak lata rozłąki szybko dają o sobie znać. Wygodny apartament ma jeszcze jednego dodatkowego lokatora, Iana, o czym Eve dowiaduje się w niezwykle osobliwy sposób. Mężczyzna nie jest zadowolony z powodu nowej rezydentki i nawet nie stara się tego ukryć. Między tą dwójką dochodzi do kąśliwych dyskusji, lecz z czasem ich przekomarzania zaczynają iskrzyć dwuznacznością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
Zainteresowanie wirtualną rzeczywistością nie potrzebuje uzasadnienia. Oczywista bowiem wydaje się potrzeba i pilność jego analizy, w której uwzględnia się zarówno wymiar teoretyczny, jak i kontekst praktyczny. Użycie w tytule słowa wirtual w potocznym znaczeniu oznacza, że przedmiotem rozważań jest wirtualna rzeczywistość, której doświadcza młode pokolenie. Natomiast nawiązanie w drugiej części tytułu do dzieła Aldousa Huxleya wyraża dążenie, aby postawić sobie u niepozbawione ryzyka u ambitne zadanie dostrzeżenia w wirtualu nie tylko specyficznych cech nowej rzeczywistości, lecz także jej wymiaru utopijnego; nie tylko zjawisk pożądanych, lecz także skutków ubocznych; nie tylko atutów, lecz także kosztów społecznych; nie tylko tego, co było i już istnieje, lecz także przyszłych kierunków rozwoju. Wszechstronność spojrzenia wydaje się przywilejem nauki, jednak przede wszystkim jest jej obowiązkiem. Różnorodność zapewniają celowo dobrani wysokiej klasy specjaliści u Autorzy tekstów zawartych w tej książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi część 1. cyklu.
Pełna akcji i adrenaliny nowa powieść Mariu Lu, jednej z najpopularniejszych autorek powieści dla młodzieży. Międzynarodowy bestseller! Świat oszalał na punkcie gry o nazwie Warcross, ale tylko jedna dziewczyna-hakerka ma dość odwagi, by zgłębić najmroczniejsze tajemnice gry. Dla milionów ludzi, którzy codziennie logują się do Warcrossa, nie jest on już tylko grą, lecz stał się sposobem na życie. Emika Chen, nastoletnia hakerka, stale boryka się z kłopotami finansowymi. Pracuje jako łowczyni nagród, namierza i wyłapuje graczy Warcrossa, którzy zaangażowali się w nielegalne zakłady. Licząc na szybki zarobek, Emika, włamuje się do meczu otwarcia Międzynarodowych Mistrzostw Warcrossa. Za sprawą usterki w programie, zostaje przeniesiona do świata gry i błyskawicznie staje się światową sensacją. Pewna, że wkrótce wyląduje w więzieniu, ku swemu zdziwieniu odkrywa, że kontaktu z nią szuka twórca gry, tajemniczy młody miliarder Hideo Tanaka, który pragnie złożyć jej propozycję nie do odrzucenia… Hideo poszukuje hakera, który w jego imieniu wystąpi jako szpieg w tegorocznych rozgrywkach Warcrossa i zlokalizuje lukę w systemie bezpieczeństwa. Ponieważ sprawa jest pilna, Emika zostaje błyskawicznie przetransportowana do Tokio, gdzie z dnia na dzień staje się gwiazdą i poznaje od środka świat sławy i wielkich pieniędzy, o którym dotychczas mogła tylko marzyć. Wkrótce śledztwo prowadzi ją na trop złowieszczego spisku, który może mieć kolosalne konsekwencje dla całego uniwersum Warcrossa. Warcross to pierwszy tom cyberpunkowego thrillera science-fiction z pasjonującym romansem w tle. Przeniesie cię w zapierający dech w piersi świat, w którym największym wyzwaniem jest wybór osoby, której się zaufa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV [lok. Wypożyczalnia-filia nr 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi część 1. cyklu, część 2.: Odliczanie.
Ziemia ginie, ludziom grozi zagłada. Nastolatki na całym świecie grają w arcytrudną grę komputerową "Kepler62", która skrywa tajemnicę i obietnicę. Nikt jeszcze nie dotarł ostatniego poziomu, ale wszyscy domyślają się, że na zwycięzców czeka coś wielkiego… Bohaterowie książki, trzynastoletni Ari i jego młodszy brat Joni cudem zdobywają TĘ grę. Okazuje się, że to coś więcej niż tylko gra, to zaproszenie, które – o ile je zaakceptują – odmieni ich życie i będzie początkiem wielkiej przygody. Czy uda im się przejść na najwyższy poziom? I czy nagroda okaże się warta wysiłku? Pierwsza z sześciu części wielokrotnie nagradzanej serii 'Kepler62". Krótkie teksty, przemyślane suspensy i świetne ilustracje sprawiają, że nie da się od tej historii oderwać. W 2020 roku ukażą się aż 4 książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wspólna praca Fina Tima Parvela i Norwega Bjørna Sortlanda.
Na książce tytuł oryginału w języku fińskim i norweskim.
Stanowi cz.3 cyklu, Część 1.: Zaproszenie, część 2.: Odliczanie, część 4.: Pionierzy.
W trzeciej części serii grupa nastolatków, wybrana do udziału w tajemniczej rządowej misji, jest gotowa do drogi. "Jesteście bohaterami" – stary generał żegna młodzież, która niedługo wyruszy w kosmos w poszukiwaniu nowych światów. Polecą trzema gwiezdnymi żaglowcami: Niñą, Pintą i Santa Maríą, nazwanymi tak, jak okręty Krzysztofa Kolumba. Pilnie strzeżona strefa 51 ma jednak swoje sekrety. Marie, po spotkaniu z tajemniczą istotą zamkniętą w podziemiach, zniknęła. Ari podejrzewa, że ​​nie powiedziano im całej prawdy o zadaniach, które ich czekają. Na statku pojawiła się dodatkowa kapsuła i nikt nie wie, kto lub co jest w niej ukryte. Głęboko uśpieni bohaterowie rozpoczynają misję, która ma uratować ludzkość. Czy uda im się bezpiecznie dotrzeć na miejsce?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy ludzki umysł jest w stanie bezbłędnie odróżnić rzeczywistość od fikcji? Niedaleka przyszłość, czas sztucznych inteligencji. Ben, pracownik instytutu badawczego, bierze udział w eksperymencie naukowym, dzięki któremu jego umysł wkroczy w świat Fajstos, 1627 lat p.n.e. System AIAM, do którego zostały wprowadzone dane archeologiczne, tworzy świat, jaki istniał wiele lat temu na Krecie. Dla Bena ma to być niczym udział w doskonałej grze komputerowej, w której będzie mógł badać przeszłość wszystkimi zmysłami, a zdarzenia będą się toczyć w interakcji wirtualnego świata z nim jako uczestnikiem gry. Tymczasem do gry wkraczają kolejni uczestnicy: wybitna sportsmenka Arnike, zaproszona przez instytut, wysłannik wojska John, agentka Kiri Nakai oraz wirtualni turyści, wśród których jest Luigi Badson, jeden z najbardziej wpływowych ludzi na świecie, wcześniej hierarcha, później likwidator majątku kościelnego. Idylliczny, wydawałoby się, świat rozsypuje się jak domek z kart, gdy wybucha wulkan na wyspie Thera (obecnie Santoryn). Dotychczasowe zasady, którymi kierowała się społeczność, zaczynają tracić swą moc, a do głosu dochodzą przemoc oraz strach…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Barbie trafia do świata gry komputerowej, w którym Emotkowy Wirus atakuje kolejne poziomy i niszczy wszystko, co napotyka na swojej drodze. Ktoś musi go pokonać! To zadanie dla Barbie i jej przyjaciół. Kto zwycięży w tej grze?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I [lok. Wypożyczalnia-filia nr 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi część 2. cyklu, część 1.: Zaproszenie.
Kepler62 – przygoda trwa. Marie ma 14 lat i bardzo chce dotrzeć na ostatni poziom gry, używa do tego niekonwencjonalnych metod. Tymczasem wśród dzieci szerzą się opowieści o tajemniczej wyprawie na odległą planetę. Czy będzie można na niej zamieszkać? Co kryje strzeżona strefa 51 i czy zasługuje na swoją reputację? I gdzie przebywają Ari i Joni? Druga część wielokrotnie nagradzanej serii „Kepler62”. Krótkie teksty, przemyślane suspensy i świetne ilustracje sprawiają, że seria idealnie nadaje się dla początkujących lub opornych czytelników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi część 4. cyklu, część 1.: Zaproszenie, część 2.: Odliczanie, część 3.: Podróż.
Pełna dramatycznych wydarzeń podróż przez bezkresny i lodowaty kosmos dobiegła końca, lecz tylko dwa z trzech żaglowców docierają na miejsce. Bujna, zielona planeta Kepler62, w porównaniu do jałowej Ziemi wydaje się rajem. Bohaterowie zaczynają budować osadę, ale szybko znajdują ślady innych form życia. Olivia ewidentnie coś ukrywa. Joni jest coraz bardziej chory, a Ari i Marie są zmuszeni poszukać pomocy u obcych. Czy tajemnicze istoty okażą się przyjaciółmi, czy wrogami?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Śnieżyca / Neal Stephenson ; przełożył Wojciech Szypuła. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Mag, 2020. - 456, [7] stron ; 22 cm.
Wejdź do Metawersum, cyberprzestrzennego domu awatarów i demonów software’owych, w którym prawie wszystko jest możliwe. Najnowszą atrakcją Metawersum, od niedawna dostępną na Ulicy, jest cybernarkotyk znany pod nazwą "Śnieżycy". Problem polega na tym, że Śnieżyca jest zarazem wirusem komputerowym… oraz czymś więcej. Zaraża nie sam awatar, lecz jego właściciela. Przecieka do Rzeczywistości. A to bardzo zła wiadomość dla Hiro, niezależnego hakera i najlepszego fechmistrza Metawersum (sam napisał szermierczy software), oraz S.U., kuryjerki na deskorolce i wyszczekanej nastoletniej awanturnicy. Rzeczywistość była dla nich wystarczająco beznadziejna, zanim ktokolwiek zaczął w niej mieszać. "Śnieżyca" łączy lingwistykę, religię, informatykę, politykę, filozofię, kryptografię i problem dostawy pizzy do domu w przykuwającą uwagę przygodową opowieść, która na złamanie karku pędzi wprost w szybko nadciągającą przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.111(73)-3 [lok. Wypożyczalnia-Biblioteka Gł.] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoje dziecko wcześniej nauczyło się obsługiwać tablet niż zawiązywać buty? A teraz więcej czasu spędza w sieci niż z Tobą? Jeśli tak, to jesteś cyfrowym rodzicem, czy tego chcesz, czy nie. I pewnie czujesz się trochę zagubiony, może nawet przerażony tym, jak dużo miejsca w życiu Twojego dziecka zajmują media społecznościowe i życie w sieci. Ta książka jest dla Ciebie! Cyfrowi rodzicesą wyważonym i świetnie napisanym poradnikiem dla rodziców e-dzieci. Autorka nazywa i systematyzuje to, co czujemy intuicyjnie (i co czasem spędza sen z powiek), oddzielając fakty od mitów. Rozbiera na czynniki pierwsze świat nowych mediów, ukazując go w kontekście wychowywania dzieci i młodzieży. Nie da się bowiem zaprzeczyć, że jesteśmy pierwszym pokoleniem rodziców dzieci w sieci. Dynamiczny świat nowych aplikacji i internetowych mód (snapchaty, miniblogi, tweety itd.) jest nie do ogarnięcia dla większości dorosłych, dlatego autorka opracowała wskazówki, jak w nim nawigować, będąc jednocześnie aktywnym i czujnym, ale nie przeczulonym rodzicem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Wypożyczalnia-oddział dla dz.] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej